3 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от SEO

3 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от SEO

Много марки и фирми знаят (или мислят, че знаят), че се нуждаят от SEO за своите дигитални собствености и ползите, които ще получат от тези SEO услуги, извършени за тях.

SEO със сигурност ще подобри общата възможност за търсене и видимост на уебсайта, но каква друга реална стойност предлага? Защо SEO е толкова важно?

Тези 3 причини трябва да предложат известна яснота, независимо от индустрията или размера на бизнеса, защо бизнесът се нуждае от SEO, за да изведе марката си на следващото ниво.

Органичното търсене най-често е основният източник на уеб трафик

Органичното търсене е огромна част от ефективността на уебсайтовете на повечето фирми, както и критичен компонент на фунията на купувача и в крайна сметка да накара потребителите да завършат реализация или ангажиране.

Както търговците знаят, Google притежава значително по-голяма част от пазара за търсене от конкуренти като Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo и много, много други.

Това не означава, че всички търсачки не допринасят за видимостта на марката – те правят – просто Google притежава около 75 процента от общия пазар на търсене. Това е категоричният лидер и следователно е важно да се следват неговите насоки.

Но останалите 25 процента от пазара, притежаван от други двигатели, очевидно е ценен и за марките.

Google, като най-посещаваният уебсайт в света (както и по-специално в САЩ), се оказва и най-популярният доставчик на електронна поща в света (с повече от 1 милиард потребители). Да не говорим, че YouTube е втората по големина търсачка.

Знаем, че ясно мнозинство от света, които имат достъп до интернет, посещават Google поне веднъж на ден, за да получат информация.

Да бъдеш силно видим като доверен ресурс от Google и други търсачки винаги ще работи в полза на марката. Качественият SEO и висококачественият уебсайт отвеждат марки там.

SEO изгражда доверие и авторитет

Целта на всеки опитен SEO е да създаде здрава основа за красив уебсайт с изчистен, ефективен потребителски опит, който лесно се открива при търсене благодарение на доверието и надеждността на марката и нейните цифрови свойства.

Много елементи влизат в установяването на авторитет по отношение на търсачки като Google. В допълнение към факторите, споменати по-горе, авторитета се натрупва с течение на времето в резултат на елементи като:

  • Качествени профили за обратна връзка.
  • Положително поведение на потребителя.
  • Сигнали за машинно обучение.
  • Оптимизирани елементи и съдържание на страницата.

 

Но установяването на този авторитет ще направи повече за една марка, отколкото повечето, ако не и всички други дигитални оптимизации. Проблемът е, че е невъзможно да се изгради доверие и доверие за една нощ – точно като реалния живот. Авторитетът се печели и изгражда с течение на времето.

Установяването на марка като орган изисква търпение, усилия и ангажираност, но също така разчита на предлагането на ценен, качествен продукт или услуга, която позволява на клиентите да се доверят на марка.

Доброто SEO означава и по-добро потребителско изживяване

Всеки иска по-добро класиране по органичен начин и максимална видимост. Малцина осъзнават, че оптималното потребителско изживяване е голяма част от достигането до там.

Google се научи как да тълкува благоприятно или неблагоприятно потребителско изживяване и положителното потребителско изживяване се превърна в основен елемент за успеха на уебсайта.

Клиентите знаят какво искат. Ако не могат да го намерят, ще има проблем. И представянето ще страда.

Ярък пример за изграждане на силно потребителско изживяване е как Google става все по-голяма част от механизма за отговори, предлагащ търсените данни директно на SERP (страници с резултати от търсачката) за потребителите.

Целта на това е да предложи на потребителите информацията, която търсят, с по-малко кликвания, бързо и лесно.

Качественото SEO включва положително потребителско изживяване, като го използва, за да работи в полза на марката.

Още по темата